Juice’s Art Journey

OP
OP
JuiceBox52

JuiceBox52

The weirdest one
Tank of the Month!
Joined
Oct 9, 2019
Messages
11,307
Reaction score
11,669
Location
Nowhere you need to know
072323A2-BD1B-4654-8553-814F668E2101.png
 

Rocky998

Kinda crazy, but somehow they let me stay
Joined
Jun 25, 2021
Messages
12,533
Reaction score
9,229
Location
NC, U.S.A
I like rummys! Why don’t you? (Just curious)
Never been a fan. I love the way they school. But I don't like their tail pattern of black and white with the red nose... They've just never been a fish I've been into.
And I'm not all about color normally. But them, I just don't like their style lol
 

Rocky998

Kinda crazy, but somehow they let me stay
Joined
Jun 25, 2021
Messages
12,533
Reaction score
9,229
Location
NC, U.S.A
Yeah that’s cause it’s going from full layer to full layer
Yah. I've fidgeted around with apps like that. It replays your drawing in layers like you said.
But maybe another way to do digital videos is a separate screen recording app.
 
OP
OP
JuiceBox52

JuiceBox52

The weirdest one
Tank of the Month!
Joined
Oct 9, 2019
Messages
11,307
Reaction score
11,669
Location
Nowhere you need to know
Yah. I've fidgeted around with apps like that. It replays your drawing in layers like you said.
But maybe another way to do digital videos is a separate screen recording app.
I can do screen recording, it just takes up so much data and I forget to start it and stop it haha
 

Rocky998

Kinda crazy, but somehow they let me stay
Joined
Jun 25, 2021
Messages
12,533
Reaction score
9,229
Location
NC, U.S.A
I can do screen recording, it just takes up so much data and I forget to start it and stop it haha
Lol. That's understandable 😅

As for space, you can take it on your phone, put it on tik tok, move it to a USB drive, and then delete it off your phone...
 

Rocky998

Kinda crazy, but somehow they let me stay
Joined
Jun 25, 2021
Messages
12,533
Reaction score
9,229
Location
NC, U.S.A
I do think that the layer video is really cool though! It's a way to sorta speed through the process and show people how you do it.
 

Most reactions

trending

Staff online

Top